martes, 8 de enero de 2013

JA S'HA ACABAT EL NADAL...

Hola! Espero que les festes de Nadal hagin anat molt bé per a tots! Per a en Denilson i per a mi sí.

Les vacances ja s'acabaven quan vaig trucar a la mare del meu mentorat per preguntar-li si el portarien a la Cavalcada dels Reis, i em va dir que sí, per tant vaig quedar amb ell el diumenge, el mateix dia de Reis, per donar-li el seu regal i veuren's.

Vam anar a menjar creppes ja que feia dies que li vaig prometre que ho fariem, i crec que va ser el millor moment per fer-ho. Mentre's esperàvem que ens les portessin li vaig preguntar com va anar el Nadal, si tenia ganes de començar l'escola (la resposta va ser que no JAJA), quins regals de Reis havia tingut, i finalment li vaig donar el meu, un joc per la PSP, que li va fer molta il·lusió i segurament hi va jugar quan va arribar a casa ja que es va passar tota l'estona una mica nerviós per jugar-hi.

Espero que la pròxima trobada sigui amb els altres mentorats també, ja sigui els de sempre o altres, que en Denilson té moltes ganes de tornar a veure en Carlos i en Kevin. Fins la pròxima Rossinyols!

No hay comentarios:

Publicar un comentario